Preskoči na sadržaj

Korpa

Vaša korpa je prazna

Najčešća pitanja (FAQ) – Brew Society

Proizvodi i ponuda

Koje vrste proizvoda nudite?
U našoj ponudi pronaći ćete sve što je potrebno za pripremu vrhunskog espresa kod kuće:

  • Espresso aparati: Kvalitetni kućni espresso aparati renomiranih proizvođača, za autentično barista iskustvo kod kuće.

  • Mlinovi za kafu: Precizni mlinovi (grinderi) za kafu koji omogućavaju ravnomerno mlevenje zrna neophodno za dobar espresso.

  • Kafa u zrnu: Pažljivo odabrane sveže pržene kafe (arabika i blendovi) idealne za espresso i druge metode pripreme.

  • Dodatna oprema: Sav prateći pribor – od tampera, džezvi za mleko, posuda za otpatke od kafe (knock box), do sredstava za čišćenje i rezervnih delova.

Da li su espresso aparati namenjeni kućnoj ili profesionalnoj upotrebi?
Svi naši espresso aparati i mlinovi namenjeni su isključivo kućnoj upotrebi. To znači da su dizajnirani za entuzijaste i ljubitelje kafe koji žele vrhunski napitak kod kuće ili u kancelariji. Iako su visokog kvaliteta i dugotrajni, ovi uređaji nisu predviđeni za kontinuiranu komercijalnu upotrebu (npr. u kafićima). Idealni su za kućne bariste kojima je stalo do kvaliteta svakog espresa.

Garancija

Koliko traje garancija i šta ona pokriva?
Na espresso aparate, mlinove i ostale električne uređaje iz naše ponude dajemo garanciju od 12 meseci (jedne godine) od datuma kupovine. Garancija pokriva fabričke nedostatke i kvarove u normalnim uslovima upotrebe. Ukoliko uređaj prestane da radi ispravno zbog greške u proizvodnji ili sklapanju, biće popravljen ili zamenjen o trošku garancije. Garancija ne pokriva oštećenja nastala nepropisnom upotrebom, fizička oštećenja usled pada, habanje usled svakodnevne upotrebe (npr. brtve, mlaznice, noževi za mlevenje) ili štetu nastalu neadekvatnim održavanjem (npr. kamenca zbog neredovnog čišćenja).

Kako mogu ostvariti pravo na garanciju i gde se vrši servis?
U slučaju kvara u garantnom roku, potrebno je da nas kontaktirate (putem email-a ili telefona) i prijavite problem. Naš tim će vas posavetovati o narednim koracima – često se manji problemi mogu rešiti brzom konsultacijom ili uputstvom. Ako je servis neophodan, uputićemo vas u ovlašćeni servisni centar. Servis u garantnom roku obavlja ovlašćeni serviser za datu marku uređaja, kako bi se osigurala ispravna popravka originalnim delovima. Uređaj možete doneti ili poslati u servis (čuvajte originalno pakovanje za siguran transport). Troškovi popravke u garantnom roku (delovi i rad) su pokriveni garancijom. Važno je da sačuvate fiskalni račun ili garantni list kao dokaz kupovine prilikom ostvarivanja garancije.

Dostava

Koliko traje isporuka?
Trudimo se da porudžbine isporučimo što je brže moguće. Uobičajeni rok isporuke je 1–3 radna dana od potvrde porudžbine za adrese u Srbiji. Ako naručite pre podne, često možemo poslati pošiljku istog dana. Isporuke se vrše radnim danima, kurirskom službom koja donosi paket na adresu koju ste naveli. U periodima velike potražnje ili vanrednih okolnosti (npr. praznici, loši vremenski uslovi), isporuka može da potraje dan-dva duže, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti.

Koliko košta dostava i da li nudite besplatnu dostavu za veće porudžbine?
Cena dostave je fiksna i iznosi otprilike 300–400 RSD za sve porudžbine na teritoriji Srbije (konkretna tarifa zavisi od kurirske službe i težine paketa, ali se uglavnom kreće u tom rasponu). Besplatna dostava – Za veće kupovine nudimo mogućnost besplatne dostave. Konkretno, za sve porudžbine ukupne vrednosti preko 20.000 RSD, dostava je besplatna. Ovo znači da ako u korpi imate proizvode iznad tog iznosa, nećete platiti troškove isporuke. Cilj nam je da nagradimo veće kupovine i olakšamo vam naručivanje kompletnog espresso paketa (aparata, mlina, kafe i opreme) odjednom. Napomena: Besplatna dostava se automatski obračunava u korpi – ako premašite prag, trošak dostave će biti 0 RSD prilikom plaćanja.

Da li vršite dostavu van Srbije?
Trenutno vršimo dostavu isključivo na teritoriji Srbije. To obuhvata sve gradove i naseljena mesta u Srbiji. U ovoj fazi fokusirani smo na pouzdanu i brzu isporuku domaćim kupcima. Radimo na tome da u budućnosti omogućimo dostavu i u druge države regiona. Ukoliko ste iz inostranstva i zainteresovani za naše proizvode, možete nam se javiti direktno – pokušaćemo da pronađemo rešenje ili vam dati informaciju o mogućnostima kupovine preko partnera u vašoj zemlji.

Plaćanje

Koje načine plaćanja prihvatate?
Kupcima nudimo više opcija plaćanja kako bi kupovina bila što jednostavnija i sigurnija:

  • Plaćanje platnim karticama (online): Prihvatamo većinu debitnih i kreditnih kartica (Visa, MasterCard, Maestro, DinaCard etc.) putem sigurnog online sistema. Online plaćanja se obrađuju preko CorvusPay platforme, vodećeg regionalnog procesora za kartične transakcije.

  • Plaćanje pouzećem (gotovinom pri isporuci): Ukoliko vam je draže, možete platiti gotovinom kuriru kada vam dostavi paket na adresu. Ovaj način plaćanja omogućava da izmirite iznos narudžbine tek po prijemu pošiljke a maksimalni iznos za ovakvu vrstu plaćanja je 20.000 dinara.

  • Plaćanje prenosom na račun: Po želji je moguće i avansno plaćanje direktno na naš tekući račun (virman/internet bankarstvom). U tom slučaju, po izvršenoj uplati, roba će biti poslata. Za instrucije o plaćanju na račun, možete nas kontaktirati prilikom poručivanja.

Da li su online transakcije sigurne?
Da, vodimo izuzetno računa o bezbednosti online plaćanja. Naša internet prodavnica koristi CorvusPay sistem za sigurno procesiranje kartičnih transakcija. CorvusPay primenjuje najviše sigurnosne standarde u industriji (PCI DSS Level 1 certifikat), što znači da su vaši podaci o platnoj kartici zaštićeni tokom cele transakcije. Prilikom plaćanja, unos podataka odvija se preko šifrovane SSL veze – vaši podaci se prosleđuju direktno banci, a mi uopšte nemamo uvid u broj kartice niti čuvamo takve informacije. Ukratko, kupovina na našem sajtu je bezbedna koliko i kupovina u banci. Takođe, prilikom dostave pouzećem, dobijate fiskalni račun uz paket koji garantuje ispravnost transakcije.

Povraćaj robe i reklamacije

Koliki je rok za povraćaj proizvoda?
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo da vratite kupljeni proizvod u roku od 14 dana od dana kada vam je isporučen, bez navođenja posebnog razloga. U tom roku možete odlučiti da li vam proizvod odgovara. Ukoliko poželite da ga vratite, potrebno je da nas obavestite pisanim putem (email) o odustajanju od kupovine najkasnije 14 dana od prijema robe, a zatim da proizvod vratite natrag u odgovarajućem roku. Napominjemo da je ovaj rok važeći za nekorišćene proizvode. Ako ste proizvod koristili, a pojavio se kvar ili nezadovoljstvo kvalitetom, onda se pokreće postupak reklamacije u okviru garancije ili saobraznosti, ali pravo na jednostrani povraćaj bez razloga važi samo za nekorišćenu robu.

Koji su uslovi za povraćaj i ko snosi troškove povratne dostave?
Da bi povraćaj bio odobren, proizvod treba vratiti u originalnom stanju – neoštećen, po mogućstvu u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i dokumentacijom koji su došli uz njega. Preporučujemo da proizvod samo isprobate onoliko koliko je potrebno da utvrdite da li vam odgovara, ali bez vidljivih tragova upotrebe. Troškovi povratne dostave: Ako vraćate ispravan i nekorišćen proizvod zato što ste se predomislili ili vam ne odgovara, trošak slanja proizvoda nazad ka prodavcu obično snosi kupac. Mi ne naplaćujemo nikakve dodatne naknade za samu obradu povraćaja, ali kurirske usluge slanja do našeg skladišta plaća pošiljalac. U slučaju da je do povraćaja došlo zbog naše greške – npr. isporučen je pogrešan proizvod ili neispravan artikal – mi ćemo snositi troškove povratne dostave i obezbediti zamenu ili povraćaj novca u celosti. Svakako, cilj nam je da budete zadovoljni, pa ćemo se truditi da svaki povraćaj ili reklamaciju rešimo brzo i fer.

Kako mogu pokrenuti reklamaciju ili zamenu proizvoda?
Proces je jednostavan: potrebno je da kontaktirate našu korisničku podršku putem email-a podrska@brewsociety.store (primer adrese) ili telefonom. U poruci navedite broj porudžbine i opis problema na koji ste naišli. Naš tim za podršku će vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku (obično u roku od 24h radnim danima) sa daljim uputstvima. U zavisnosti od prirode reklamacije, možemo zatražiti fotografije ili detaljniji opis kvara kako bismo procenili da li je potrebna zamena, servis ili povraćaj novca. Zatim ćemo vas voditi kroz postupak: ukoliko je odobren povraćaj ili zamena, dobićete adresu na koju treba poslati proizvod ili ćemo organizovati kurira koji će preuzeti paket od vas. Ispunićete kratak obrazac za reklamaciju (ako je predviđen) koji ćemo vam dostaviti, radi evidencije. Važno: ne šaljite proizvod nazad pre nego što nas kontaktirate i dobijete jasne instrukcije, kako bismo osigurali pravilno evidentiranje i obradu vašeg zahteva. Nakon što proizvod stigne nazad i pregledamo stanje, obično rešavamo reklamaciju (zamenu ili refundaciju) u roku od nekoliko radnih dana.

Kontakt i korisnička podrška

Kako mogu kontaktirati Brew Society?
Za sva pitanja, nedoumice ili savetovanje, možete nam se obratiti putem sledećih kanala komunikacije:

  • Email: Pišite nam na info@brewsociety.store ili podrska@brewsociety.store. Trudimo se da odgovorimo na email upite u roku od jednog radnog dana.

  • Telefon: Naš telefon za korisničku podršku +381 XX XXX-XXXX (primer) dostupan je tokom radnog vremena. Slobodno pozovite ukoliko želite brži odgovor ili direktan savet.

  • Online chat: (Ukoliko je dostupan) Na sajtu se povremeno pojavljuje opcija za live chat putem koje možete u realnom vremenu razgovarati sa operaterom podrške.

  • Društvene mreže: Možete nam poslati poruku i preko našeg Instagram ili Facebook profila (@brewsociety), gde smo takođe aktivni i rado odgovaramo na pitanja zajednice.

Kada je dostupna korisnička podrška?
Korisnička podrška je dostupna radnim danima od 9:00 do 17:00 časova. Tokom tog perioda naš tim nastoji da odmah odgovori na vaše pozive ili poruke. Upiti koji stignu van radnog vremena biće obrađeni prvog narednog radnog dana. Razumemo da ponekad pitanja mogu biti hitna – ako nam se obratite vikendom ili praznicima, potrudićemo se da odgovorimo čim budemo u mogućnosti. Takođe, tehničku podršku putem email-a možete dobiti i van standardnog radnog vremena, ali odgovor može imati malo duže vreme odziva. U svakom slučaju, tu smo da pomognemo i rešimo sve što je potrebno u najkraćem roku.

Korišćenje, održavanje i tehnička podrška

Kako da čistim i održavam espresso aparat?
Pravilno održavanje espresso aparata je ključno za njegov dug vek i dobar ukus kafe. Preporučujemo sledeće korake:

  • Svakodnevno čišćenje: Nakon svake upotrebe, izbacite iskorišćenu kafu iz portafiltera, isperite portafilter i korpicu toplom vodom i obrišite brtvicu (gumu) na grupi aparata. Takođe, obavezno obrišite parnu lulu (za mleko) odmah nakon što ste završili pravljenje pene – mleko može ostaviti naslage ako se osuši.

  • Redovno pranje: Svakih nekoliko dana (ili nakon ~10ak ekstrakcija) očistite grupu aparata tzv. backflush postupkom (ukoliko aparat ima trostruki ventil). Koristite slepu (blind) korpicu i odgovarajući prašak za čišćenje aparata kako biste isprali ulja od kafe iz ventila i cevi.

  • Uklanjanje kamenca (decalcifikacija): Kamenac iz vode može začepiti vaše cevi i grejače. Na otprilike svaka 2–3 meseca (učestalije ako koristite tvrđu vodu) sprovedite proces uklanjanja kamenca. Koristite specijalne tečnosti ili tablete za decalcifikaciju i sledite uputstvo proizvođača aparata. Redovno uklanjanje kamenca će značajno produžiti vek aparata.

  • Dubinsko čišćenje: Otprilike jednom mesečno, uradite temeljno čišćenje – rastavite i operite delove koji su u kontaktu s kafom (držač filtera, filter korpice, posuda za vodu, tacna za kapljanje). Proverite i očistite tuš (tufer) na grupi aparata od ostataka kafe.

  • Korišćenje kvalitetne vode: Preporuka je da za espresso aparat koristite filtriranu ili flaširanu vodu niske mineralizacije. Time se smanjuje taloženje kamenca i poboljšava ukus espresa. Nikada ne ostavljajte vodu da dugo stoji u rezervoaru – menjajte je redovno.

Uz ovakvo održavanje, vaš aparat će pružati konzistentne rezultate i duže trajati. Takođe, uvek možete konsultovati uputstvo za upotrebu proizvođača za specifične smernice čišćenja vašeg modela.

Kako da održavam mlin za kafu?
Mlin za kafu (grinder) takođe zahteva redovno održavanje kako bi performanse mlevenja ostale optimalne:

  • Svakodnevno: Nakon mlevenja, posebno ako niste planirali ponovo da meljete istog dana, istresite preostalu kafu iz posude za zrna. Pomoću male četkice (često dolazi sa mlinom) očistite ostatke mlevene kafe iz otvora i sa zuba. Ovo sprečava nakupljanje taloga koji može užegsti i uticati na ukus.

  • Nedeljno: Jednom nedeljno (ili nakon ~ kilo samlevene kafe), izvedite temeljnije čišćenje. Isključite mlin iz struje, uklonite posudu za zrna i dozirni aparat (ako postoji). Pažljivo izvadite glavni nož/žrvnjeve (burrs) mlina. Očistite ih suvom četkicom ili mekanom krpom. Nemojte koristiti vodu, jer metalni delovi mogu da rđaju – ako su masni od ulja kafe, koristite suvi papirni ubrus ili specijalne granule za čišćenje mlina (tzv. grinder cleaning tablets) koje se samelju kao zrna i očiste unutrašnjost.

  • Provera žrvnjeva: Povremeno proverite istrošenost žrvnjeva (noževa). Ako primetite da mlin ne melje ravnomerno ili morate da podešavate sve sitniji mlevenje da biste dobili isti rezultat, možda su noževi istupeli. Žrvnjevi obično traju dugo (nekoliko godina u kućnoj upotrebi), ali ih je posle određenog vremena potrebno zameniti novima da bi mlevenje bilo efikasno.

  • Podešavanje granulacije: Kada ponovo sastavite mlin posle čišćenja, možda će biti potrebno da malo korigujete podešavanje finosti mlevenja jer se pozicija žrvnjeva promenila prilikom demontaže. Počnite s grubim podešavanjem pa polako dotegnite na finije dok ne postignete željeni rezultat za espresso.

Redovnim održavanjem mlina obezbeđujete ujednačeno mlevenje, duži vek uređaja i konstantan kvalitet napitka. Ako niste sigurni kako da rastavite svoj mlin, pogledajte uputstvo proizvođača ili nas kontaktirajte za savet – rado ćemo pomoći.

Da li pružate savete ili podršku za početnike?
Apsolutno! Jedan od naših ciljeva jeste da edukujemo i podržimo početnike u svetu espresa. Ukoliko tek kupujete svoj prvi espresso aparat ili mlin i osećate se pomalo nesigurno, tu smo da vam pomognemo na svakom koraku. Na našem sajtu možete pronaći korisne blog tekstove i vodiče za početnike – od osnova pripreme espresa, preko pravilnog penjenja mleka za kapućino, do saveta kako odabrati pravu kafu. Takođe, slobodno nam se obratite direktno za sva pitanja: kako da podesite mlin, koju granulaciju da koristite, kako da tampirate kafu, ili kako da rešite eventualne probleme u ekstrakciji. Naš tim ima iskustva i strpljenja za početnike – razumećemo sve vaše dileme jer smo i sami bili na početku. 😊 Ukoliko ste lokalni, povremeno organizujemo i kratke obuke/demonstracije za kupce (najavite se putem kontakta). Ukratko, ne oklevajte da tražite savet – želimo da uživate u kafi i rado ćemo podeliti znanje, bilo putem emaila, telefona ili materijala na sajtu.