Preskoči na sadržaj

Korpa

Vaša korpa je prazna

Garancija proizvoda | Brew Society

Garancija 

Garancijski rok za sve proizvode kupljene putem sajta brewsociety.store  iznosi 12 meseci.

Garancija ne obuhvata elektronske komponente i delove koji su podložni habanju, kao što su dihtunzi, gumice, o-ringovi i sl. Garancija se neće priznati u slučaju nepravilnog korišćenja proizvoda od strane kupca, na primer usled oštećenja izazvanih nakupljanjem kamenca u espresso aparatima.

U slučaju zahteva za garancijom, potrebno je kontaktirati korisničku podršku Brew Society doo putem e-pošte na:

support@brewsociety.store
Korisnička podrška će potvrditi osnovanost i validnost zahteva.


Troškovi isporuke u okviru garancije

  • Troškove slanja proizvoda na servis snosi kupac.

  • Troškove povratne isporuke popravljenog proizvoda snosi Brew Society doo.

  • Brew Society ne snosi troškove poreza, carina ili drugih uvoznih dažbina – njih u potpunosti snosi primalac.

Proizvodi poslati bez prethodne pismene potvrde korisničke podrške neće biti prihvaćeni i biće vraćeni pošiljaocu.


Slanje proizvoda u okviru garancije

  • Svi proizvodi moraju biti vraćeni u originalnoj ambalaži.

  • Ako originalna ambalaža nije dostupna, kupac može proizvod zapakovati u odgovarajuću zamensku ambalažu.

  • Kupac je odgovoran za adekvatnu zaštitu paketa kako bi se izbegla oštećenja tokom transporta.

Brew Society doo ne preuzima odgovornost za oštećenja nastala u transportu.
Za espresso aparate je potrebno u potpunosti isprazniti vodu iz bojlera, i ne slati dodatke (grejače za šolje, portafiltere, posude za kapanje i sl.).

Preporučujemo da pošiljku osigurate, jer Brew Society doo ne preuzima odgovornost za eventualne gubitke tokom slanja.


Adresa za slanje:

Brew Society doo
Uroša Martinovića 9
11070 Beograd
Srbija

Molimo da broj porudžbine bude jasno naznačen na paketu.