Garancija proizvoda | Brew Society
Garancija
Garancijski rok za sve proizvode kupljene putem sajta brewsociety.store iznosi 12 meseci.
Garancija ne obuhvata elektronske komponente i delove koji su podložni habanju, kao što su dihtunzi, gumice, o-ringovi i sl. Garancija se neće priznati u slučaju nepravilnog korišćenja proizvoda od strane kupca, na primer usled oštećenja izazvanih nakupljanjem kamenca u espresso aparatima.
U slučaju zahteva za garancijom, potrebno je kontaktirati korisničku podršku Brew Society doo putem e-pošte na:
support@brewsociety.store
Korisnička podrška će potvrditi osnovanost i validnost zahteva.
Troškovi isporuke u okviru garancije
-
Troškove slanja proizvoda na servis snosi kupac.
-
Troškove povratne isporuke popravljenog proizvoda snosi Brew Society doo.
-
Brew Society ne snosi troškove poreza, carina ili drugih uvoznih dažbina – njih u potpunosti snosi primalac.
Proizvodi poslati bez prethodne pismene potvrde korisničke podrške neće biti prihvaćeni i biće vraćeni pošiljaocu.
Slanje proizvoda u okviru garancije
-
Svi proizvodi moraju biti vraćeni u originalnoj ambalaži.
-
Ako originalna ambalaža nije dostupna, kupac može proizvod zapakovati u odgovarajuću zamensku ambalažu.
-
Kupac je odgovoran za adekvatnu zaštitu paketa kako bi se izbegla oštećenja tokom transporta.
Brew Society doo ne preuzima odgovornost za oštećenja nastala u transportu.
Za espresso aparate je potrebno u potpunosti isprazniti vodu iz bojlera, i ne slati dodatke (grejače za šolje, portafiltere, posude za kapanje i sl.).
Preporučujemo da pošiljku osigurate, jer Brew Society doo ne preuzima odgovornost za eventualne gubitke tokom slanja.
Adresa za slanje:
Brew Society doo
Uroša Martinovića 9
11070 Beograd
Srbija
Molimo da broj porudžbine bude jasno naznačen na paketu.
